piątek, 20 lutego 2015
Motylki zasłuchane na poważnie

Już od kilku miesięcy bierzemy udział w koncertach odbywających się na Zamku Żupnym w Wieliczce z cyklu "Muzyczne poranki". Chętnie słuchamy utworów wykonywanych przez artystów z Filharmonii Krakowskiej, a także oglądamy występy taneczne. Już w marcu wybieramy się w muzyczną podróż na dwór Jagiellonów.

młodzi amatorzy muzyki poważnej

na koncercie noworocznym

koncert kolęd

pokaz tańca regionalnego

Urodziny w Motylkowie

W naszym przedszkolu każde dziecko obchodzi swoje urodziny. Jest w tym dniu królem/królową i nosi "złotą" koronę. W czasie uroczystego drugiego śniadania składamy solenizantowi życzenia i wręczamy laurki, a potem częstujemy się pysznym tortem urodzinowym.

Weronika

Karol

Natalka

Wiktoria

Szymek

Andrzejkowe wróżki i wróżbici

Na świętego Andrzeja w Motykowie zaroiło się od wróżek i wróżbitów, którzy zgromadzili się, by, używając szklanych kul, ćwiczyć przepowiadanie przeszłości. W tym celu wykonaliśmy wspólnie specjalne magiczne różdżki, które pomogły nam także w spełnianiu najpiękniejszych życzeń. Poniżej mogą Państwo oglądać fotografię zespołu magicznego w profesjonalnych kostiumach i z niezbędnymi atrybutami. Wszystkich chętnych do tego, aby poznać własną przyszłość zapraszamy do przedszkola już za rok, na następnego świętego Andrzeja, kiedy magiczny zespół zbierze się po raz kolejny!

wtorek, 11 listopada 2014
Święto Niepodległości

Choć jesteśmy jeszcze mali, wiemy, że nasz kraj nie zawsze był wolny. Dziś w przedszkolu świętujemy rocznicę odzyskania niepodległości, poznajemy też symbole narodowe - godło, flagę i hymn.

Na biało-czerwono

Kłopoty Misi Zdzisi

A dziś przyjechał do nas teatrzyk. Obejrzeliśmy pouczającą bajeczkę "Przygody Misi Zdzisi". Ta niesforna misia zgubiła się, przebywając na wakacjach u swojej cioci Smoczycy i stało się to początkiem wielu niebezpiecznych wydarzeń. Z zapartym tchem śledziliśmy jej perypetie i dzięki temu już wiemy, jak uniknąć wielu groźnych sytuacji - bo bezpieczeństwo jest najważniejsze.

Misia Zdzisia w opałach

niedziela, 02 listopada 2014
Święto Marchewki

A w naszym przedszkolu obchodzimy Święto Marchewki - smacznego i jakże pożywnego warzywa. Zdobyliśmy niemałą wiedzę na temat marchewki, przygotowaliśmy marchewkowe laleczki i odśpiewaliśmy marchewkową piosenkę, ale dla wielu przedszkolaków największym wyzwaniem było w tym dniu...zjedzenie calutkiej marchewki z groszkiem, jaką dostali do obiadu. Na szczęście z marchewkowym sokiem nie było tylu kłopotów. Na marchewkowe zdrowie!

Marchewkowe laleczki

Koncert na Zamku Żupnym

Grupa starszaków i średniaków wzięła udział w poranku muzycznym na Zamku Żupnym w Wieliczce. Artyści z Filharmonii Krakowskiej zagrali słynne na całym świecie melodie z repertuaru muzyki poważnej. A przedszkolaki słuchały jak zaczarowane...

Poranek z muzyką klasyczną

Przedszkolaki zasłuchane

Dzień Nauczyciela

14 października - wszystkiego najlepszego dla każdego Nauczyciela.

Kwiat dla Nauczyciela

Witamy w nowym roku przedszkolnym! Niedawno odbyła się u nas jedna z najważniejszych imprez - pasowanie na przedszkolaka. Pani Dyrektor pasowała wszystkie dzieci: najmłodsze na Maluszka, średnie na Średniaka i najstarsze na Starszaka, potem odegraliśmy inscenizację pod tytułem "Jeżowe sprawy", a następnie wspólnie z rodzicami bawiliśmy się przy muzyce. Na koniec zasiedliśmy do stołów uginających się pod najróżniejszymi smakołykami. Fajnie jest być przedszkolakiem!

Jestem przedszkolakiem

W jesiennym nastroju

Bawimy się!

czwartek, 24 lipca 2014
Dlaczego w Wieliczce zbudowano zamek?

Dlaczego w Wieliczce zbudowano zamek? My wiemy - wzięliśmy udział w warsztatach na wielickim Zamku Żupnym, gdzie poznaliśmy odpowiedź na pytanie, a także dowiedzieliśmy się wielu innych, ciekawych rzeczy na temat tej starej budowli i nie tylko. Wiemy też skąd w Wieliczce sól, znamy patronkę górniczego miasta, poznaliśmy zamkowe tajemnice, ale o nich cicho sza!